Letenky od CA AC versus nákup „levných letenek“

Zajišťujeme letenky do celého světa se všemi akreditovanými leteckými společnostmi,
včetně nízkonákladových leteckých společností a charterových linek.
Pro rezervace a vystavování letenek využíváme profesionální rezervační systémy Amadeus a Galileo,
které zajišťují přímou komunikaci s leteckými přepravci.

Vždy garantujeme nejnižší aktuální aplikovatelnou cenu letenky a naše ceny jsou konečné.
Rezervace neustále monitorujeme až do povinné doby vystavení, kterou stanoví letecká společnost
a v této době se nám mnohdy podaří získat pro klienta uvolněnou nižší rezervační třídu,
čímž se cena letenky sníží, samozřejmě při zachování stejné kvality cestování.

Do rezervací leteckých přepravců a aliancí, které mají věrnostní program, vkládáme zákaznická čísla klientů,
tzv. frequent flyers a zde se bonusy načítají přímo na zadanou kartu klienta.

Vystavením letenky naše práce nekončí.
Rezervace je dále sledována až do uskutečnění všech letů pro případ jakékoliv změny.

 

A v tom je ten rozdíl …

Někteří klienti srovnávají naše oficiální ceny s cenami na různých vyhledávačích,

kde jsou ceny o několik desítek nebo někdy i stovek korun nižší.
Proč? Letenku zpracuje počítač, který sice vyhledá spojení, ale nepřemýšlí, nesleduje a neinformuje.
Někdy se jedná o ceny pro jiný než český trh, jsou zde používány i letecké společnosti neschválené
pro evropský či světový trh z důvodu kvality služeb, respektive bezpečnosti.
Cena která se zobrazuje na začátku rezervace je většinou holá a v průběhu rezervace se cena navyšuje
o servisní poplek, za platbu platební kartou, za zaslání informací formou sms atd.

 

V případě nákupu přes nedůvěryhodná webová rozhraní:
– nemusíte být informováni o změnách (číslo letu, čas, úplné zrušení letu),
– v případě změny letenky musíte vše řešit s prodávající agenturou (let. společnost vám nepomůže, neprodala letenku),

– servis agentur není v českém jazyce (helpdesk bývá v Indii s adekvátní angličtinou),
– servis je jen v určený čas a mimo víkendy, nemluvě o časovém posunu v rámci světa,

– za infolinku se platí poplatek operátorovi při volání do zahraničí + bývají zpoplatněny samotné infolinky,
– změny v letence jsou prováděny za poplatek,

– vrácení peněz v případě zrušení letenek není automatické, je zdlouhavé a nejisté,

– při zrušení letu jsou účtovány poplatky za vrácení peněz (neprávněně, ale vymáhají se zpět jen soudní cestou),

Dalším zprvu výhodným nákupem může být koupě chybně vygenerovaného tarifu.
V tomto případě je šance 1:1, že letecká společnost rezervaci ruší a následně se na ní vztahují předchozí problémy. Nemluvě o tom, že zjištění zrušené letenky může přijít při odletu na letišti, kdy máte rezervovány návazné služby a v tu chvíli cena nové letenky, pokud jsou volná místa v daném nebo okolím letu bývá v násobcích původní ceny.

Bohužel se setkáváme s podvody, krádežemi finančních prostředků z platebních karet stále častěji
a v tu chvíli se podvedení obracení právě na nás.

 

A v tuto chvíli je zde otázka, zda klientský přístup s naší podporou stojí nebo nestojí za pár ušetřených korun.